Calitatea serviciilor in Facilty Management este o componenta decisiva in realizarea integrala, cu succes, a angajamentelor contractuale ale firmelor de administrare, mentenanta si operare a cladirilor, in raport cu beneficiarii. SLA – Nivelul Agreat de Calitate si KPI – Indicatori Cheie de Performanta a serviciilor sunt, in acest sens, instrumente deosebit de eficiente in urmarirea si evaluarea cu acuratete a realizarii serviciilor contractate la standardele asteptate.
Va invitam, in acest interesant context, să participați la workshopul „SLA SI KPI IN FACILITY MANAGEMENT – INSTRUMENTE MODERNE DE CONTROL SI LIVRARE A SERVICIILOR DE CALITATE” Organizat de catre ROFMA. acest workshop aduce un plus semnificativ de expertiza in implementarea si operarea cu sistemele cel mai moderne, utilizate in relatiile contractuale la nivel international, care genereaza obligatii clar definite de partea prestatorilor de servicii de Facilty Management si solutii de evaluare eficienta la nivelul beneficiarilor acestor servicii.
WORKSHOP BALANCED SCORECARD
Sistem de management al executiei strategiei si al performantei in Facility Management.
Într-o piață dominată de presiunea pe costuri și competiție intensă, identificarea și implementarea unei strategii care sa asigure sustenabilitatea companiei trebuie să fie preocuparea majoră a fiecărei echipe de management.
Vă invităm, în acest cadru tematic, să participați la workshopul „BALANCED SCORECARD – Sistem de management al execuției și al performanței în Facility Management”.
Organizat de catre ROFMA în colaborare cu Balanced Scorecard Romania și cu sprijinul Archibus Solution Center Romania, workshop-ul vă oferă acces la elementele de bază ale celei mai utilizate metodologii de management integrat al organizațiilor in regiunea EMEA.
ROFMA introduce in COR ocupatia de “manager de facilitati”
Dupa un considerabil efort incluzand o documentare extensiva, ROFMA – Asociatia Romana de Facility Management - anunta introducerea in cadrul Clasificarii Ocupatiilor din Romania (COR) a ocupatiei de "manager de facilitati", fapt confirmat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice. Aceasta ocupatie va avea codul 242117 si va fi introdusa in cadrul grupei de baza 2421 – Analisti de management si organizare.
Lansam prima serie din 2013 a cursului de Facility Management
Dupa succesul primelor doua cursuri de Facility Management, desfasurate in 2012, ROFMA – Asociatia Romana de Facility Management anunta initierea editiei a treia a acestui curs dedicat managerilor si specialistilor in administrarea, intretinerea si operarea cladirilor.
Cursurile debuteaza in data de 28 februarie 2013 si se vor desfasura pe parcursul a doua luni, in 4 module. Acest curs este realizat in parteneriat cu REUG – Real Estate User Group din Viena, structura specializata in traininguri dedicate facility managementului in cadrul Universitatii Tehnice din Viena.
Right sizing-ul inteligent in Facility Management
Într-o perioadă, considerată a fi de criză sistemică globală, ajustarea și flexibilizarea resurselor umane, materiale și financiare la condițiile concrete ale piețelor prezintă o importanță strategică deosebită pentru menținerea nivelelor de performanță organizațională. Când businessul suferă modificări, uneori imprevizibile, devine importantă asigurarea scalabilității organizațiilor și a costurilor, astfel încât efectele presiunilor pieții să fie cât mai eficient dezamorsate. În acest context, chiar dacă domeniul Facility Managementului în România este, comparativ, mai puțin afectat de criză decât alte sectoare, implementarea de strategii adaptative în firmele profesionale de FM poate asigura sustenabilitatea acestora pe termen mediu și lung.