Inscrie-te acum ca expozant sau sponsor/partener al ROFMEX 2018!  Mai mult...

Protectia la incendiu a camerelor de servere si a centrelor de date

ROFMA Pyronova

Va invitam sa participati pe 27 septembrie la Bucuresti la seminarul educational Protectia la incendiu a camerelor de servere si a centrelor de date. Prevenirea deteriorarii sistemelor de stocare date cauzate de echipamentele pe gaz pentru stingerea incendiilor.

seminar PSI ROFMA
Astazi informatia are un rol crucial in aproape toate activitatile umane. In acest context, centrele de date devin elemente esentiale, indispensabile ale societatii, iar defectarea lor poate provoca rapid probleme semnificative, cu consecinte pe termen lung.
Pentru a minimiza impactul negativ pe care un eveniment precum un incendiu il poate avea asupra companiilor, dorim sa abordam aceasta tema intr-un mod holistic. Centrele de date trebuie sa fie proiectate, puse in functiune si operate astfel incat disponibilitatea datelor sa poata fi garantata chiar si in cazul unui eveniment distructiv. Pentru a asigura continuarea activitatii, siguranta persoanelor si pentru a reduce pagubele in caz de incendiu, se impune dezvoltarea unui concept de siguranta complex si cuprinzator.

Mai mult...

Arhitecții și facility managerii români au sărbătorit împreună World FM Day 2018

Pe 16 mai, ziua mondială a facility managementului, reprezentanții arhitecților și facility managerilor din România au participat împreună – pentru prima dată în țara noastră – la un workshop dedicat tendințelor în workplace management și new ways of working.

Organizat de Asociația Română de Facility Management – ROFMA și #reCONSTRUIM – platforma interdisciplinară pentru calitatea mediului construit, evenimentul a pus accentul pe networking și schimb de experiențe între specialiștii din ambele domenii.

World FM Day 2018

Mai mult...

ROFMEX 2017 – un succes al facility managementului romanesc

rofmex-2017

Prima editie a ROFMEX – Romanian Facility Management Experience Days s-a incheiat cu succes. In perioada 9-11 noiembrie 2017, la Centrul Expozitional Romexpo, Bucuresti, companii, specialisti si autoritati au interactionat in cadrul celor patru sectiuni componente: o expozitie specializata, o conferinta internationala organizata pe parcursul a doua zile, cursuri certificate ROFMA si Experience Area.

 

Mai mult...

ROFMEX - EVENIMENT IN PREMIERA PENTRU FACILITY MANAGEMENTUL ROMANESC

In perioada 9-11 noiembrie 2017 va avea loc la Centrul Expozitional ROMEXPO, in organizarea ROFMA (Asociatia Romana de Facility Management), ROFMEX – Romanian Facility Management Experience Days – Expozitie de echipamente, produse, tehnologii si solutii pentru facility management si servicii suport. Conferinta internationala, cursuri si Experience Area.

ROFMEX 2017 este primul eveniment de promovare, educatie si know-how dedicat industriei de management al facilitatilor (Facility management – FM) la nivel national. Vorbim de o industrie ce incorporeaza peste 6.500 firme active, cu aproape 130.000 angajati, ce realizeaza o cifra de afaceri de 1.4 miliarde Euro.
O noutate absoluta in peisajul manifestarilor din sfera serviciilor profesionale din Romania prin conceptul si organizarea sa originale, ROFMEX este singurul eveniment din tara care ofera o perspectiva de ansamblu asupra unei largi game de produse si servicii de ultima ora oferite sectorului de facility management pe piata.

Mai mult...

ADUNAREA GENERALA ROFMA – CONDUCERE NOUA, PROIECTE IN DEZVOLTARE

Recent a avut loc Adunarea Generala a Asociatiei ROFMA, desfasurata in Centrul Expozitional ROMEXPOi. Prezenta membrilor si a membrilor parteneri a fost suficienta pentru a intruni cvorumul necesar. 

Cristian Vasiliu, director general al Asociatiei, a prezentat participantilor ordinea de zi a lucrarilor, care a fost votata in unanimitate, urmata de expunerea raportului de activitate ROFMA. Membrii asociatiei au fost permanent informatii referitor la  activitatea asociatiei – decizii, organizarea si participarea la diverse evenimente profesionale, cursuri, intalniri de specialitate, participari la evenimente internationale etc.  – prin intermediul minutelor sedintelor lunare ale Consiliului Director, emailurilor si newsletterurilor. De asemenea, in cadrul raportului a fost prezentata participantilor o sinteza a studiului privind piata serviciilor externalizate de facility management in Romania - 2015, care a evidentiat evolutia acesteia in ultimii ani: structura serviciilor, dinamica numarului de firme active, cifra de afaceri etc.

Mai mult...

Abonati-va la fluxul nostru de stiri.

Talk to us

085 888 5555