Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

EVENIMENTUL ANIVERSAR ROFMA - 5 ani

Intr-un domeniu traditional, cinci ani de existenta a unei asociatii profesionale pot parea ca fiind nesemnificativi, dar in cazul facility managementului, aparut doar acum circa 15 de ani pe piata romaneasca a serviciilor profesionale, cinci ani de existenta a singurei asociatii nationale de profil-ROFMA, deja se constituie intr-o mica istorie.


In toti acesti ani, realizarea obiectivelor propuse a fost prioritara. Credem ca prin efort comun sustinut, am reusit sa transpunem in fapt cea mai importanta parte a acestor obiective, printre care merita mentionate:

  • educarea pietei asupra continutului domeniului Property si Facility Management, proces continuu

dezvoltat prin cele 15 workshopuri organizate de asociatie, care au inclus tematici de interes,
sustinute de specialisti reputati, precum si prin Conferintele Nationale de facility management,
la care ROFMA este, in mod traditional, asociati epartenera;  

  • am realizat cadrul educational pentru instruirea si perfectionarea profesionistilor activi in

domeniu, dar si a viitorilor aplicanti, organizand impreuna cu REUG - Universitatea Tehnica Viena,
cursul de specializare in facility management, singurul curs autorizat existent in Romania. In
cele 6 editii de pana in prezent ale acestui curs, desfasurat de doua ori pe an, peste 80 de absolventi
au obtinut specializarea de Manager de Facilitati, recunoscuta in tara si in UE;

  • includerea ocupatiei de Manager de Facilitati in Codul Ocupatiilor din Romania, finalizata in iunie

2013, constituie un succes remarcabil, avand in vedere ca tara noastra este una din putinele din UE
care recunoaste aceasta ocupatie/profesiune. Mai mult, in anul ce a urmat, Autoritatea Nationala pentru Calificari a aprobat standardul ocupational pentru educatie si formare profesionala, pentru facility manageri, un
element extrem de important avand in vedere ca aceasta oficializare a standardului ocupational permite derularea, de catre asociatia noastra, a singurului curs de specializare in facility management recunoscut oficial in Romania.

In acest generos context, evenimentul nostru aniversar, desfasurat in seara zilei de 19 februarie, la
restaurantul Elisabeta, a strans peste 120 de oaspeti, membri ROFMA si invitatii lor, absolventi ai cursului de facility management, colaboratori in industria de FM  - furnizori de echipamente, materiale si subcontractori.

 

In cadrul serii festive, absolventii celei mai recente serii a cursului autorizat de facility management au primit certificatele de absolvire.
In scurte alocutiuni, Richard Mocko – presedintele ROFMA, Tudor Trita – vicepresedintesi Cristian Vasiliu – director general, au punctat momentele-cheie ale evolutiei asociatiei, implinirile si cateva dintre directiile de perspectiva.

Cu aceasta ocazie, lui Tudor Trita i-a fost inmanata o placheta onorifica de excelenta pentru intreaga sa activitate in calitate de presedinte al ROFMA, pozitie detinuta timp de doi ani,in perioada 2012 - 2014.

Intreaga seara s-a desfasurat sub auspiciile convivialitatii, a relaxarii, intr-o atmosfera prieteneasca.

Un aport esential la succesul evenimentului, in totalitatea sa, l-a constituit contributia sponsorilor carora le multumim inca odata si care au facut ca aceasta seara sa ramana de neuitat pentru toti cei participanti, in cel mai bun sens al cuvantului.

SPONSORI GOLD:

Archibus Romania Pasion Service Tenrom

 

SPONSORI SILVER:

 

Afriso Coral Construct DC WIRE Frigotehnica
Robert Bosch Simacek Sodexo  
 

O serie de fotografii din timpul evenimentului pot fi accesate aici:

 FOTOGRAFII EVENIMENT...