Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

WORKSHOPUL "IMPERATIVUL EFICIENTEI IN MENTENANTA TEHNICA A CLADIRILOR" - 25 SEPTEMBRIE 2014

Segment deosebit important in domeniul Facility Managementului, mentenanta tehnica are ca principal scop asigurarea functionarii optime a echipamentelor si instalatiilor cladirii, prin activitati  de intretinere preventiva, predictiva si corectiva. Aceste activitati si operatiuni,  corect aplicate, duc la prelungirea semnificativa a ciclului de viata si la cresterea  performantelor cladirilor in ansamblu. Iar odata cu apropierea sezonului rece, activitatile de mentenanta tehnica devin cu atat mai importante, chiar critice.

ROFMA a venit in intampinarea interesului profesionistilor in managementul facilitatilor cu un eveniment profesional deosebit - workshopul “Imperativul eficientei in mentenanta tehnica a cladirilor “. Acest eveniment, realizat  cu suportul Robert Bosch Romania, s-a desfasurat in data de 25 septembrie 2014 la hotelul Radisson Blu si a inclus o tematica punctuala, acoperita cu prezentari interactive sustinute de lectori specialisti, astfel:
 - Mentenanta tehnica - punte intre Facility si Asset Management /Richard Mocko - vicepresedinte ROFMA, director dezvoltare, Coral Construct;
 - Mentenanta tehnica a cladirilor - Cat investesti ca sa economisesti. Raportul furnizor-beneficiar de servicii /Sergiu Filip - director general, RH Properties/Landmark Facility;
 - Mentenanta sistemelor HVAC /Valentin Tudor : Business Developer HVAC&BMS/Polystart srl;
 - Mentenanta Centralelor Termice /Alexandru Miculas : Coordonator Service Propriu / Robert Bosch Romania;
 - Tratarea apei si eficientizarea costurilor in Facility Management /Dan Bunda: Area Manager/ WPS Romania;
 - Reglementari recente ale ISCIR /Marian Raducanu: Inspector de Stat Sef/ ISCIR Romania

Mai mult...

A FOST APROBAT STANDARDUL OCUPATIONAL PENTRU FACILITY MANAGERI !

In urma demersurilor sustinute ale ROFMA, demersuri initiate inca de anul trecut, Autoritatea Nationala pentru Calificari a aprobat standardul ocupational pentru educatie si formare profesionala, pentru facility manageri, cod COR 242117.

Este un pas important in sfera dezvoltarii profesionale a managerilor de facilitati, avand in vedere ca aceasta oficializare a standardului ocupational  va permite pe mai departe derularea, de catre asociatia noastra, a singurului curs de specializare in facility management recunoscut oficial de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei. Mai mult, orice program educational oficial care vizeaza specializari pentru ocupatia de manager de facilitati, va trebui sa se conformeze acestui standard pentru a obtine recunoastere oficiala, organizatorii si lectorii urmand sa obtina acceptul  formal si din partea ROFMA pentru derularea acestor cursuri.

Mai mult...

EURALARM APRECIAZA SEMINARUL ROFMA PRIVIND CONTINUITATEA ACTIVITATILOR IN CAZ DE SEISM

Intr-un recent comunicat de presa al EURALARM – Asociatia europeana a producatorilor, instalatorilor si furnizorilor de servicii specifice in domeniul securitatii si protectiei la foc – se face o ampla referire la seminarul “Continuitatea activitatilor de facility management in caz de seism”, organizat in prima parte a lunii aprilie a.c. de ROFMA.

Mai mult...

ROFMA A ORGANIZAT SEMINARUL "CONTINUITATEA ACTIVITATILOR DE FACILITY MANAGEMENT IN CAZ DE SEISM"

In cadrul obiectivului prioritar de crestere a nivelului profesional al specialistilor activi in domeniul Facility Managementului, ROFMA a organizat in data de 9 aprilie a.c. la Hotel Intercontinental – Sala Opera seminarul cu titlul: "Continuitatea activitatilor de facility management in caz de cutremur".  A fost primul eveniment avand o astfel de tematica organizat in Romania pentru profesionistii din facility management.

Mai mult...

WORKSHOP: SLA SI KPI IN FACILITY MANAGEMENT – INSTRUMENTE MODERNE DE CONTROL SI LIVRARE A SERVICIILOR DE CALITATE

Calitatea serviciilor in Facilty Management este o componenta decisiva in realizarea integrala, cu succes, a angajamentelor contractuale ale firmelor de administrare, mentenanta si operare a cladirilor, in raport cu beneficiarii. SLA – Nivelul Agreat de Calitate si KPI – Indicatori Cheie de Performanta a serviciilor sunt, in acest sens, instrumente deosebit de eficiente in urmarirea si evaluarea cu acuratete a realizarii serviciilor contractate la standardele asteptate.

Va invitam, in acest interesant context, să participați la workshopul „SLA SI KPI IN FACILITY MANAGEMENT – INSTRUMENTE MODERNE DE CONTROL SI LIVRARE A SERVICIILOR DE CALITATE” Organizat de catre ROFMA. acest workshop aduce un plus semnificativ de expertiza in implementarea si operarea cu sistemele cel mai moderne, utilizate in relatiile contractuale la nivel international, care genereaza obligatii clar definite de partea prestatorilor de servicii de Facilty Management si solutii de evaluare eficienta la nivelul beneficiarilor acestor servicii.

Mai mult...