Pentru domeniul Facility Managementului, activitatile de contractare si achizitii privind serviciile specifice spatiilor construite constituie o veritabila “piatra de incercare” atat pentru beneficiari, cat mai ales pentru furnizorii profesionisti. Formularea cat mai clara a exigentelor privind tipologia activitatilor si operatiilor, nivelele de calitate ale acestora (SLA) si indicatorii de performanta (KPI) cuprinse in caietele de sarcini, dar si ajustarea ofertelor la cele mai corecte, dar si competitive tarife, in conditiile unor presiuni constante de reducere a cheltuielilor de regie, sunt doar cateva din multitudinea de provocari cu care se confrunta jucatorii de pe piata managementului de facilitati din Romania si care cer o abordare atenta si detaliata.
Continuand traditia intalnirilor profesionale pe domenii si subiecte de acut interes pentru specialistii din domeniul nostru, ROFMA organizeaza un astfel de eveniment profesional, avand ca titlu “Contractarea si achizitiile in Facility Management”, workshop ce va include expuneri interactive sustinute de specialisti recunoscuti in domeniu, pe plan national si international.
Prezentarile si dezbaterile se vor axa pe urmatoarele directii:
- procesul de evaluare a furnizorilor de Facility Management;
- factori de succes in participarea la o licitatie pentru serviciile de Facility Management;
- importanta SLA-urilor in etapa de contractare.
Profilul participantilor: Top si middle manageri in firmele care activează in domeniul facility managementului, corporate facility manageri, dezvoltatori, reprezentanti ai proprietarilor de imobile
Workshopul este programat sa se desfasoare in data de 10 decembrie a.c. la hotelul Radisson Blu, Calea Victoriei nr. 63-81, in sala Electra, începand cu ora 9.00.
Tariful de participare: 99 Euro/participant.
Important! Pentru membrii ROFMA participarea este gratuita (in limita a doua persoane/membru).
Pentru informatii suplimentare si inscrieri, va rugam să vizitati site-ul ROFMA (www.rofma.ro), sau sa ne contactati la telefon: 0733.732.358, sau 0745.787.678, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
PROGRAM WORKSHOP
Loc desfasurare : Hotel Radisson Blu, sala Electra (et. 1)
08.30 – 09.00: Inregistrarea participantilor
09.00 – 09.15: Inaugurarea lucrarilor si prezentarea participantilor
09.15 – 10.00 Provocarile furnizorilor de FM in procesul de licitatie.
Lucian Anghel – Managing Partner BSS
10.00 – 10.45 Nominalizarea furnizorilor FM in cadrul licitatiilor organizate de Colliers
Alexandru Nita – Senior Property Manager, Romania, Real Estate Services, Colliers
International
10.45 – 11.30 Armonizarea structurii contractelor la exigentele SLA – studii de caz
internationale
Tudor Marchis - Managing Director, Thermo Control FM Services India
11.30 – 12.00 Pauza de cafea/networking
12.15 – 14.00 Dezbatere moderata de catre:
Adrian Balasu - Senior expert FM, R+R Consult GmbH, Austria
Eugen Ion - Consultant FM
Duglas Papanicu - Facility Manager EMEA, Autodesk Inc.