Deveniti membru ROFMA

Bookmark & Share:

Cine sunt membrii ROFMA ?

Asociatia se adreseaza tuturor persoanelor fizice si juridice din Romania active in urmatoarele domenii:

        Persoane fizice si juridice juridice active in diferite domenii din facility management, property management, real estate si din domeniile conexe;
        Investitori, proprietari sau dezvoltatori de cladiri de birouri, parcuri industriale si logistice, centre comerciale si rezidentiale;
        Furnizori de servicii de Property & Facility Management;
        Birouri de arhitectura, inginerie, consultanta in domeniul imobiliar;
        Furnizori de produse si solutii destinate sectorului de Property & Facility Management (echipamente, software, consumabile etc);
        Companii care au departamente de Property si/sau Facility Management precum: banci, companii multinationale, lanturi de retail, unitati de productie etc.;
        Institutii de invatamant si de formare profesionala de specialitate.

Asociatia are urmatoarele categorii de membri: membri fondatori (persoane juridice), membri (persoane juridice), membri parteneri (persoane fizice si PFA).


Avantajele asocierii la ROFMA

Devenind membru ROFMA, sunteti pe calea sigura a recunoasterii si certificarii in domeniul Facility Managementului romanesc.
Iata cateva avantaje importante ale calitatii de membru:

 - Participati GRATUIT la seminariile si workshopurile organizate de asociatia noastra, evenimente  cu grad ridicat de specializare, putand influenta comunitatea de afaceri din sectorul imobiliar si contribuind direct la dezvoltarea domeniului Property & Facility Management;
 - Evoluati profesional participand, cu tarife speciale, la cursurile de perfectionare si specializare in Facility Management, recunoscute si autorizate de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei;
 - Participati, de asemenea cu tarife speciale, la congrese si conferinte internationale si nationale, sustinute de specialisti reputati la nivel global in domeniul Facility Managementului;
 - Intrati in posesia celor mai recente informatii, de inalt nivel profesional (articole, documentare, rapoarte, analize de piata, prognoze etc.);
 - Beneficiati de statutul de Membru al Asociatiei si de dreptul de utilizare a logoului ROFMA pe website-ul dumneavoastra si pe materialele promotionale;
 - Contribuiti efectiv la lansarea si sustinerea de initiative legislative la nivel local, national si regional.

 

Cum deveniti membru ROFMA?

Urmati trei pasi simpli:
1. Descarcati unul dintre formularele de inscriere mai jos;
2. Descarcati si semnati Codul Etic al ROFMA si il transmiteti Asociatiei impreuna cu formularul de inscriere completat si o prezentare a firmei sau cu CV pentru membrii parteneri;
3. In urma aprobarii cererii de catre Consiliul Director ROFMA, platiti taxa de inscriere (pentru membri) si cotizatia anuala (pentru membri si membri parteneri).


Tarife:
Membri (firme): tarif de inscriere – 500 Euro; cotizatie anuala – 900 Euro;
Membri parteneri (persoane fizice, specialisti): cotizatie anuala – 150 Euro.
Pentru detalii si informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati pe email la Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.. sau la telefon +40 733 732 358.

 

 

 

Voteaza

 

Ce alte cursuri organizate de ROFMA ar fi de interes pentru dvs.
Vanzari si promovare in FM
Contractarea in FM, caiete de sarcini, SLA-uri, KPI
Notiuni de administrare, operare si intretinere pentru site manageri
IT in FM
Curateniea cladirilor pentru sefii de echipe si site manageri
Mentenanta tehnica
Managementul energetic
Waste management
Space Management
Move/Relocation Management
Instrumente financiare pentru FM

Membri ROFMA

Membri fondatori