Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

ROFMA Drinks & Talks Summer 2021 Edition

După un an și jumătate de restricții și comunicare online, asociația noastră revine la organizarea evenimentelor cu prezență fizică.

Ne face o deosebită plăcere să vă invităm să participați la un complex de două evenimente ROFMA, realizate cu sprijinul HOTSPOT WORKHUB, care vor avea loc joi 1 iulie, începând cu ora 16:00, astfel:

1. Ședința deschisă a Consiliului Director ROFMA (16:00 - 17:30).
Reluăm un obicei apreciat al asociației noastre, de a organiza ședințele periodice ale Consiliului Director cu ușile deschise pentru toți membrii ROFMA. Astfel, fiecare dintre dvs. are posibilitatea să fie în contact cu proiectele și evoluțiile din cadrul asociației și a industriei, să cunoască noi membri și să vină cu propuneri și inițiative utile.

Mai mult...

Webinar ROFMA - (R)evoluția Spațiilor de Lucru: Sondaj Global Tendințe internaționale și realități locale

După mai bine de un an de când viața și modul de lucru ni s-au schimbat semnificativ, încercăm în cadrul unui eveniment virtual să înțelegem schimbările produse pentru mediul de lucru, atât prin prisma tendințelor și percepțiilor, cât și a unor experiențe concrete, la nivelul profesioniștilor în workplace management, corporate real estate manageri și facility manageri, arhitecti, designeri.

 

Te invităm să participi marți 11 mai 2021, începând cu ora 11:00 la webinarul ROFMA

(R)evoluția spațiilor de lucru: Sondaj Global

Tendințe internaționale și realități locale

Vei avea posibilitatea să afli informații relevante desprinse dintr-un foarte recent sondaj internațional și să participi la o dezbatere cu profesioniști recunoscuți.

Mai mult...

Romanian Workplace Management Forum - ROWMF 2020

UPDATE: Vizionati ROWMF 2020

Pentru a putea urmari inregistrarea integrala a evenimentului, va invitam sa accesati linkurile de mai jos:

Ziua 1: https://youtu.be/FY75F-TLqTs

Ziua 2: https://youtu.be/YqIL7hVzHjs

In cadrul ROFMA avem ca obiectiv actual sa coagulam toate acele energii, resurse umane, know-how si best practices care vor putea sa ne faca sa intelegem mai bine provocarile perioadei prin care trecem si sa anticipam mai usor impreuna tendintele din workplace si facility management.

Mai mult...

Romanian Workplace Management Forum - ROWMF 2021

În cadrul ROFMA avem ca obiectiv actual să coagulăm toate acele energii, resurse umane, know-how și best practices care ne fac să ințelegem mai bine provocările acestor vremuri și să anticipăm mai ușor împreună tendințele din workplace și facility management.

Astfel, unul dintre cele mai importante evenimente ale asociației noastre și ale industriei de profil, Romanian Workplace Management Forum -  ROWMF 2021, aflat la a treia ediție, se va desfășura pe 29 septembrie 2021, ca eveniment în format hibrid, gazda și partenerul evenimentului fiind Hotspot Workhub. 

ROWMF 2021 va aborda, direct si eficient, provocările pe care specialiștii în workplace management le au în gestionarea echipelor și alegerea strategiilor privind spațiul de lucru, pentru a sprijini angajații în această perioadă marcată de concepte precum distributed work, work from home, sau return to office. 

Mai putem renunța la munca de la distanță? De ce să revenim la un birou, cel puțin o parte din timp? Care este scopul acestei reveniri? Care este valoarea adaugată pentru firme și salariați în toate aceste inițiative? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care ROWMF 2021 va încerca să ofere răspunsuri concrete și convingătoare.

Principalele subiecte ce vor fi abordate la ROWMF 2021 sunt:

  • Re-crearea mediului de lucru sigur. Standarde și bune practici și noi tehnologii pentru asigurarea sănătății și siguranței angajaților.
  • Spațiile de lucru alternative. Provocări și oportunități pentru spațiile de coworking din România
  • Identificarea noilor tendințe privind proiectarea și managementul mediului de lucru
  • Viitorul spațiilor de lucru hibride și rolul transformării digitale

Pentru prima dată într-un eveniment de profil din țară, un panel al ROWMF 2021 este dedicat în exclusivitate analizei evoluției spațiilor de coworking în România, la acest panel fiind prezenți cei mai importanți jucători din piață.
  
Vor împărtăși din experiența și predicțiile lor privind evolutia workplace managementului, speakeri cu reputație internațională, alături de cunoscuți experți locali, top manageri, arhitecți, specialiști din workplace și facility management.

 

Programul și speakerii ROWMF 2021:

13:30 - 14:00 Înregistrarea participanților cu prezență fizică & welcome coffee

14:00 - 15:30 Create and Manage a Smarter and Safer Workplace

Speakeri (in ordine alfabetică):

Moderator:

15:30 - 16:00 Networking & Coffee Break

16:00 - 17:30 Alternative Working Environment in Romania

Speakeri (in ordine alfabetică):

Co-moderatori:

Pauline Roussel, Co-Founder & CEO, Coworkies

Cristian Vasiliu, Managing Director ROFMA

 

Romanian Workplace Management Forum se adresează următoarelor categorii de participanți: directori generali, antreprenori, facility manageri și corporate real estate manageri, HR manageri, HR Business Partners, proprietari de clădiri, dezvoltatori și property manageri, furnizori de spații de co-working, furnizori de mobilier și echipamente pentru mediul de lucru, furnizori de soluții IT, arhitecți și designeri de interior, consultanți în domeniul workplace.

ROWMF 2021 se va derula în format hibrid. Speakerii și participanții la forum vor putea fi prezenți:

  • Online. Evenimentul va fi transmis live pe această pagină;
  • Fizic, la Hotspot Workhub (Clădirea The Mark, Calea Griviței 82-98, et.1), cu respectarea măsurilor de protecție sanitară și de combatere a răspândirii COVID-19.

Pentru cei care doresc să participe fizic la eveniment:

  • formularul de înscriere se completează AICI
  • măsurile de protecție sanitară și de combatere a răspândirii COVID-19 ce trebuie respectate le găsiți AICI

Participarea este gratuită. Forumul va fi înregistrat și apoi postat pe site-ul ROFMA pentru a fi vizionat și de către cei care nu pot participa live.

 

Mulțumim partenerilor noștri!

Parteneri:

SALTO SYSTEMS

          

"Salto Systems is a technology solution provider for smart access management with a customer-centric approach in the sharing economy".

 

HOTSPOT WORKHUB

        

Hotspot Workhub este un brand de birouri flexibile și coworking apărut din dorința de a lansa pe piață un spațiu de lucru ieșit din comun, în care companiile să-și dorească imediat să-și relocheze echipele, optimizând spațiu și costuri.

 

GREEN FOREST

Începând din 1992, prin investiții în cele mai moderne tehnologii și mizând pe competența angajaților, GreenForest a devenit cel mai important producător român de mobilier de birou și unul din principalii furnizori de amenajări interioare.

 

Organizații partenere:

Ordinul Arhitecților din România, Filiala Teritorială București

          

Organizatie profesională care administrează Legea Exercitării Profesiei de Arhitect și dreptul de exercitare a profesiei. Are ca obiective implicarea arhitecților în determinarea unui sistem coerent privind amenajarea teritoriului național, precum și necesitatea încurajării creației și producției de arhitectură și urbanism de cea mai bună calitate.

 

ErgoWork - Societatea pentru Ergonomia și Managementul Mediului de Lucru

         

ERGOWORK, este o organizație științifică, neguvernamentală, constituită prin acordul liber exprimat, de către oameni de știință și practicieni care desfășoară activități profesionale, didactice și de cercetare în domeniul ergonomiei și al managementului mediului de lucru, cu toate domeniile incluse sau conexe.

 

ROWMF 2021 este organizat de ROFMA - Asociația Română de Workplace și Facility Management, singura organizație profesională  la nivel național, fondată în 2009 cu scopul de a sprijini, dezvolta și promova aceste domenii.

Vă așteptăm!

Webinar ROFMA - Rechemarea salariaților la locul de muncă

Rechemarea salariaților la locul de muncă.

Ce trebuie să știe angajatorii și profesioniștii în property & facility management?

Ne apropiem cu pași mari de Noua Normalitate în procesul de relansare a businessului. În contextul pandemiei, avem un cadru legislativ nou, în schimbare, care impune restricții și exigențe fără precedent ce impactează atât angajatorii și angajații, cât și furnizorii de servicii de property și facility management în raport cu mediul de lucru. Toate aceste schimbări au efecte probabile în starea de confort, stress și, implicit, în productivitatea angajaților si performanța economică a firmelor.

Mai mult...