Schimbare majora in ROFMA incepand cu 2019. Detalii in curand.

ROFMEX - EVENIMENT IN PREMIERA PENTRU FACILITY MANAGEMENTUL ROMANESC

In perioada 9-11 noiembrie 2017 va avea loc la Centrul Expozitional ROMEXPO, in organizarea ROFMA (Asociatia Romana de Facility Management), ROFMEX – Romanian Facility Management Experience Days – Expozitie de echipamente, produse, tehnologii si solutii pentru facility management si servicii suport. Conferinta internationala, cursuri si Experience Area.

ROFMEX 2017 este primul eveniment de promovare, educatie si know-how dedicat industriei de management al facilitatilor (Facility management – FM) la nivel national. Vorbim de o industrie ce incorporeaza peste 6.500 firme active, cu aproape 130.000 angajati, ce realizeaza o cifra de afaceri de 1.4 miliarde Euro.
O noutate absoluta in peisajul manifestarilor din sfera serviciilor profesionale din Romania prin conceptul si organizarea sa originale, ROFMEX este singurul eveniment din tara care ofera o perspectiva de ansamblu asupra unei largi game de produse si servicii de ultima ora oferite sectorului de facility management pe piata.

Mai mult...

ADUNAREA GENERALA ROFMA – CONDUCERE NOUA, PROIECTE IN DEZVOLTARE

Recent a avut loc Adunarea Generala a Asociatiei ROFMA, desfasurata in Centrul Expozitional ROMEXPOi. Prezenta membrilor si a membrilor parteneri a fost suficienta pentru a intruni cvorumul necesar. 

Cristian Vasiliu, director general al Asociatiei, a prezentat participantilor ordinea de zi a lucrarilor, care a fost votata in unanimitate, urmata de expunerea raportului de activitate ROFMA. Membrii asociatiei au fost permanent informatii referitor la  activitatea asociatiei – decizii, organizarea si participarea la diverse evenimente profesionale, cursuri, intalniri de specialitate, participari la evenimente internationale etc.  – prin intermediul minutelor sedintelor lunare ale Consiliului Director, emailurilor si newsletterurilor. De asemenea, in cadrul raportului a fost prezentata participantilor o sinteza a studiului privind piata serviciilor externalizate de facility management in Romania - 2015, care a evidentiat evolutia acesteia in ultimii ani: structura serviciilor, dinamica numarului de firme active, cifra de afaceri etc.

Mai mult...

FM WITHOUT BORDERS - INTALNIREA DE LUCRU ROFMA-DELEGATIA SPECIALISTILOR FM DIN ELVETIA

In perioada 20-22 aprilie, ROFMA a fost gazda a unei delegatii a Asociatiei Elvetiene de Facility Management (IFMA Chapter Elvetia) pentru un schimb de experienta cu specialisti romani din sectorul FM. 

Intalnirea a debutat cu o masa rotunda - FM WITHOUT BORDERS - avand ca tema potentialul dezvoltarii unor proiecte de cooperare bilaterala in domeniu, la care au participat 25 de membri ROFMA și furnizori de servicii, dezvoltatori, consultanți și reprezentanți ai zonei de educație din Elveția.

Mai mult...

WORKSHOP ROFMA: ASSET, PROPERTY & FACILITY MANAGEMENT PENTRU PORTOFOLII MARI DE CLADIRI

Constatăm cu satisfacție o relansare spectaculoasă, în ultimii ani, a pieței de Real Estate în Romania, concretizată prin realizarea unor proiecte de anvergură atât in Capitală, cât și în aglomerări urbane precum Cluj Napoca, Timișoara, Brașov sau Iași. Până la sfârșitul acestui an, de exemplu, se anticipă atingerea unui volum total record de aproape 3 milioane mp spații de birouri moderne în aceste orașe, din care numai în București 2,3 milioane mp.

Mai mult...

WORKSHOP ROFMA: PROVOCARI FINANCIARE IN STRATEGIILE DE FACILITY MANAGEMENT

Chiar dacă sectorul imobiliar s-a relansat pe toate segmentele sale, se observă o creștere a exigențelor privind calitatea construcțiilor și a serviciilor de administrare, operare și întreținere a acestor clădiri. Dezvoltatorii și proprietarii solicită standarde din ce în ce mai ridicate în efectuarea serviciilor de facility management, cărora le alocă însă bugete în scădere. Executivii firmelor cu servicii FM in-house, corporate facility managerii, dar și managerii firmelor furnizoare de servicii de FM sunt presați să identifice soluții pentru optimizarea proceselor și serviciilor la costuri controlate, confruntându-se cu opțiuni de prioritizare, nu rareori, fiind puși în fața dilemei ”optimizari" sau ”reduceri” de costuri, avand consecințe severe pentru reușita businessului respectiv.

Mai mult...

Abonati-va la fluxul nostru de stiri.

Talk to us

085 888 5555