Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

Primul eveniment ROFMA la Cluj Napoca – workshopul "FM profesionist in intreaga tara - ROFMA intalneste Transilvania"

Evolutiile economice din ultimii ani au condus la cresterea semnificativa a volumului de firme active in facility management-ul profesional din afara Capitalei, cu precadere in mari centre urbane precum Cluj Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov sau Constanta. In aceste zone isi desfasoara activitatea peste 25% din firmele specializate in servicii de property & facility management, sau 20% din cele de curatenie profesionala, la nivelul intregii tari.

Mai mult...

WORKSHOPUL “ACTUALITATI LEGISLATIVE IN FM - Noi directive europene si modificari in legislatia nationala, cu impact in facility management”


Statutul Romaniei, de membru UE, impune o permanenta actualizare si armonizare a legislatiei nationale la cea comunitara. Suntem confruntati cu un volum important de directive, decizii, norme, prescriptii etc. care  se cer cunoscute si aplicate inclusiv in industria de facility management si sectoarele adiacente. Devine astfel imperativa diseminarea, in randul profesionistilor FM, a celor mai recente prevederi legislative comunitare si nationale, asimilarea si transpunerea in activitatea curenta a acestor noi informatii si cunostinte.      

In cadrul obiectivului sau de promovare a celor mai recente evolutii in domeniul managementului de facilitati, ROFMA continua si anul acesta seria de evenimente profesionale dedicate aspectelor – cheie din acest domeniu si va invita sa participați la workshopul ”Actualitati legislative in FM - Noi directive europene si modificari in legislatia nationala, cu impact in facility management”.

Mai mult...

EVENIMENTUL ANIVERSAR ROFMA - 5 ani

Intr-un domeniu traditional, cinci ani de existenta a unei asociatii profesionale pot parea ca fiind nesemnificativi, dar in cazul facility managementului, aparut doar acum circa 15 de ani pe piata romaneasca a serviciilor profesionale, cinci ani de existenta a singurei asociatii nationale de profil-ROFMA, deja se constituie intr-o mica istorie.

Mai mult...

ROFMA INTRA IN 2015 CU UN NOU PRESEDINTE SI UN CONSILIU DIRECTOR EXTINS

In luna decembrie a anului trecut s-a desfasurat Adunarea Generala ROFMA, eveniment care a avut ca invitati cei circa50 de membri, inclusiv membrii parteneri, cat numara in prezent Asociatia noastra.

Adunarea a constituit ocazia de a evalua activitatea asociatiei in ultima perioada si evolutiile semnificative in cadrul acestei activitati, printre care merita amintite:

Mai mult...

WORKSHOP "CONTRACTAREA SI ACHIZITIILE IN FACILITY MANAGEMENT" - 10 DECEMBRIE 2014

Pentru domeniul Facility Managementului, activitatile de contractare si achizitii privind serviciile specifice spatiilor construite constituie o veritabila “piatra de incercare” atat pentru beneficiari, cat mai ales pentru furnizorii profesionisti. Formularea cat mai clara a exigentelor privind tipologia activitatilor si operatiilor, nivelele de calitate ale acestora (SLA) si indicatorii de performanta (KPI) cuprinse in caietele de sarcini, dar si ajustarea ofertelor la cele mai corecte, dar si competitive tarife, in conditiile unor presiuni constante de reducere a cheltuielilor de regie, sunt doar cateva din multitudinea de provocari cu care se confrunta jucatorii de pe piata managementului de facilitati din Romania si care cer o abordare atenta si detaliata.

Mai mult...

Abonati-va la fluxul nostru de stiri.

Talk to us

085 888 5555