Cristian Isaincu, Business Development Manager al Tenrom Cleaning Solutions, ne-a raspuns la câteva întrebări despre rezultatele recente ale companiei, proiectele pentru anul acesta și despre cum vede provocările domeniului în viitorul apropiat.
• Care sunt cele mai semnificative realizări ale companiei Dvs. în anul 2019?
În 2019 Tenrom și-a consolidat în România poziția printre leaderii pe piața B2B a echipamentelor de curățenie profesională și serviciilor conexate cu acestea, atingând un nou record al cifrei de afaceri de la inființare, situat acum la aproximativ 6 milioane de euro.
Un atu important în atingerea acestui nivel, pe lângă creșterea constantă obținută pe segmentul premium - Tennant, s-a dovedit a fi lansarea cu succes și implementarea rapidă în piață a noii game din segmentul mediu/comercial VLX by Tennant. Noua gamă situată în clasa medie este deja percepută de către clienți ca avand un raport calitate/preț excelent și fiind perfect potrivită pentru spații comerciale, guvernamentale, educaționale și de sănătate, pentru arii publice, hoteluri, logistică și depozitare, în condițiile în care bugetele de achiziții sunt limitate sau chiar reduse.
• Ce planuri/proiecte aveți pentru 2020?
Ne propunem creșterea cotei de piață a Tenrom pe segmentul mediu-comercial de echipamente și dezvoltarea permanentă, prin investiții majore, a rețelei de service-suport, pentru a scurta la maxim drumul către client și a raspunde cât mai rapid cerințelor sale pe segmentul nostru de lucru. Deși creștem, dorim să menținem și chiar să îmbunătățim calitatea și promptitudinea serviciilor prestate față de clienți, în condițiile creșterii permanente a standardelor și exigențelor acestora, standarde pe care noi le impunem și tot noi trebuie sa le depășim permanent.
• Care anticipați că vor fi provocările domeniului în anul ce vine? Menționați cel puțin una.
Scăderea permanentă a pieței forței de muncă, în special a celei calificate, capabilă să opereze și să întrețină echipamente de curățenie. Tratăm situația existentă nu ca pe o problemă, ci ca pe o oportunitate ce facilitează trecerea la mecanizarea intensivă și, de ce nu, chiar la robotizarea pe cât posibil a activităților de curățenie profesională, pentru creșterea productivității.