Customer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a transforma domeniul experienței clienților în România. Conferința are loc la Nord Events Centre pe data de 25 octombrie.
Audiența evenimentului, unde sunt așteptați un număr de peste 300 de participanți, este formată din:
- Lideri CX din companiile care au un departament dedicat
- C level din Marketing, HR, Comercial și Operațiuni care se ocupă de experiența clientului intern și a celui extern
- CEO al companiilor care poziționează clientul în centrul acțiunilor și care sunt preocupați de îmbunătățirea atragerii și loializării clienților lor (interni și externi)
- Companiile care oferă soluții care contribuie la îmbunătățirea experienței și loializarea clienților
Speakeri de pe trei continente și profesioniști locali se reunesc la București pentru evenimentul CX Conference Bucharest 2023. Conferința își propune să dezvăluie perspective și strategii inovatoare, care vor revoluționa abordarea experienței clienților la noi în țară. Într-un mediu de afaceri dinamic, evenimentul oferă participanților oportunitatea unică de a se conecta, învăța și transforma domeniul experienței clienților.
Evenimentul reunește personalități marcante care au influențat și dezvoltat domeniul Customer Experience la nivel global. Mai multe informații și detalii privind înregistrarea la eveniment pot fi găsite pe site-ul conferinței.
Membrii ROFMA care doresc să participe la eveniment primesc un discount de până la 30% în funcție de numărul de bilete rezervate:
- La un bilet achiziționat, discount-ul ROFMA este de 15%
- La 3 bilete achiziționate, discountul ROFMA este de 25%
- La 5 bilete achiziționate, discountul ROFMA este de 30%