Participă la întâlnirea anuală a specialiștilor în Property & Facility Management
Property & Facility Management Conference revine cu o nouă ediție. Conferința aduce în atenția participanților noutățile din industrie și oferă contextul propice pentru schimbul de idei și contacte în pauzele de networking.
An de an, evenimentul este locul de întâlnire pentru zeci de companii, beneficiari și furnizori de inovații în domeniul managementului și mentenanței proprietăților. Cea de-a 12-a ediție se va desfășura pe 28 martie, la Hotel JW Marriott din București și își propune să vinăîn ajutorul profesioniștilor din domeniu pentru a înțelege mai bine schimbările prin care trece piața de property și facility management.
An de an, evenimentul este locul de întâlnire pentru zeci de companii, beneficiari și furnizori de inovații în domeniul managementului și mentenanței proprietăților. Cea de-a 12-a ediție se va desfășura pe 28 martie, la Hotel JW Marriott din București și își propune să vinăîn ajutorul profesioniștilor din domeniu pentru a înțelege mai bine schimbările prin care trece piața de property și facility management.
Vorbitorii invitați în cadrul evenimentului vor dezbate modurile în care industria se va adapta la noua realitate economică și vor analiza tendințele care vor remodela viitorul pieței imobiliare, în ceea ce privește: noile cerințe de raportare pentru proprietarii de clădiri, noile soluții tehnologice, standardele ESG și nZEBși nu numai.
Structurată pe 5 sesiuni de prezentări și dezbateri, conferința va aborda subiecte precum:
• Evoluția spațiilor de birouri și a locurilor de muncă
• Optimizarea costurilor operaționale ale clădirilor
• Modele de administrare sustenabilă
• Managementul schimbării digitale - Transformarea FM prin digitalizare, roboticăși automatizare
• Alinierea clădirilor de birouri la standardele actuale pentru menținerea avantajului competitiv
La fiecare ediție, Property & Facility Management Conference aduce pe scenă cei mai buni experți din domeniul FM pentru a oferi informații valoroase, idei noi și soluții aplicate. Printre primii vorbitori confirmați se numără:
• Fulga Dinu - Country Manager, CPI Romania
• Răzvan Iorgu - Managing Director, CBRE Romania
• Mihnea Șerbănescu - General Manager, Cushman & Wakefield Echinox
• Cora Cristescu - CEO, Atalian Romania
• Alina Necula - Country Manager, Lion's Head Romania
• Mădălina Iconaru - Consultant Office, JLL Romania
• George Drăgan - Executive Manager, Atalian Romania
• Lucian Ene - Director de Vânzari Tablotieri și Contractori, Schneider Electric Romania & Republica Moldova
• Iuliana Irimia - Head of Office Asset Management, CPI Romania
• Alin Andreescu - Head of Asset Management, One United Properties
• Costin Nistor - Managing Director, Fortim Trusted Advisors S.A. Alliance Member of BNP Paribas Real Estate
• Maria Jianu - Commercial Real Estate Manager, Genesis Property
Pentru a afla în timp real detalii despre agendă și vorbitorii invitați, vă invităm să urmăriți pagina de Facebook a evenimentului, să dați Going la event-ul creat special, dar și un follow la pagina de pe LinkedIn. Mai multe detalii despre participarea la eveniment sunt disponibile aici: https://propertyconference.ro/participare/#up.
Property & Facility Management Conference 2023 este un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu CBRE, Atalian, KMW Systems, BSS, Schneider Electric, CPI Property Group, myhive, Karcher și Engie.
ROFMA este partener al evenimentului. Membrii ROFMA beneficiaza de 10% reducere la biletul de participare.
DESPRE ORGANIZATOR
EVENSYS este o companie de planificare de evenimente, cu peste 16 ani de experiență în organizarea de evenimente business. Evensys este specializată exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminare proprii, ce acoperă șapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail. Evenimentele organizate tratează tematici actuale, care privesc atât industria de business locală, cât și cea din Europa Centrală și de Sud-Est.