Calitatea serviciilor in Facilty Management este o componenta decisiva in realizarea integrala, cu succes, a angajamentelor contractuale ale firmelor de administrare, mentenanta si operare a cladirilor, in raport cu beneficiarii. SLA – Nivelul Agreat de Calitate si KPI – Indicatori Cheie de Performanta a serviciilor sunt, in acest sens, instrumente deosebit de eficiente in urmarirea si evaluarea cu acuratete a realizarii serviciilor contractate la standardele asteptate.
Va invitam, in acest interesant context, să participați la workshopul „SLA SI KPI IN FACILITY MANAGEMENT – INSTRUMENTE MODERNE DE CONTROL SI LIVRARE A SERVICIILOR DE CALITATE” Organizat de catre ROFMA. acest workshop aduce un plus semnificativ de expertiza in implementarea si operarea cu sistemele cel mai moderne, utilizate in relatiile contractuale la nivel international, care genereaza obligatii clar definite de partea prestatorilor de servicii de Facilty Management si solutii de evaluare eficienta la nivelul beneficiarilor acestor servicii.
Suntem convinsi ca acest workshop reprezintă o oportunitate de a asimila si integra acele solutii actuale care asigura intelegerea integrala si acceptarea de ambele parti – furnizor si client – a modului concret de realizare a componentelor serviciilor contractate, a termenelor, conditiilor de calitate si a altor indicatori specifici.
Prezentarile si dezbaterile se vor axa pe urmatoarele directii:
- evidentierea necesitatii SLA si KPI in elaborarea contractelor de servicii de Facility Management
- prezentarea principiilor de baza conform normativului EN 15221
- simulari ale aplicatiilor specificatiilor SLA si KPI prin exercitii practice interactive
Profilul participantilor: Top si middle manageri in firmele care activează in domeniul facility managementului, dezvoltatori, reprezentanti ai proprietarilor de imobile.
Workshopul se va desfasura în data de 13 noiembrie 2013 la Hotel Marriott Bucuresti, salon A, începand cu ora 9.00.
Tariful de participare: 100 Euro/participant.
Pentru membrii ROFMA participarea este gratuita in limita a 2 participanti/membru.
Formularul de participare il puteti descarca mai jos.
Pentru informatii suplimentare si inscrieri, va rugam sa ne contactati la telefon: 0733.732.358, sau 0745.787.678, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
PROGRAM WORKSHOP
Loc desfasurare : Hotel Marriott, Bucuresti, salonul A
08.30 – 09.00: Inregistrarea participantilor
09.00 – 09.15: Inaugurarea lucrarilor si prezentarea participantilor
09.15 – 10.30 Care este semnificatia SLA (Service Level Agreement) si KPI (Key Performance Indicators) ?
Richard Mocko – Vicepresedinte ROFMA/Head of Facility Management – Coral Construct
10.30 – 11.30 KPI si SLA din perspectiva clientului: de ce si cum?
Eugen Ion – Expert FM
11.30 – 12.00 Pauza de cafea/networking
12.00 – 13.30 SLA si KPI la Fabrica Nokia Cluj – studiu de caz
Exercitii practice de dezvoltare a SLA si KPI.
Andras Bajai - CEO Thermo Control kft.
PREZENTAREA LECTORILOR
Richard Mocko
Vicepresedinte ROFMA
/Head of Facility Management – Coral Construct
Richard Mocko are o experienta de 12 ani in Property si Facility Management, managementul serviciilor si al relatiei cu clientii pe doua continente, privind cladirile de birouri, de retail, logistice si rezidentiale. Pe parcursul experientei sale profesionale s-a implicat in toate aspectele operationale, tactice si strategice ale proceselor de management. In prezent detine pozitia de Head of Facility Management la Coral Construct SRL, fiind si vicepresedinte ROFMA. Este un sustinator ferm al eficientei operationale dobandite prin integrarea serviciilor, prin corelarea strategiilor clientilor cu furnizarea serviciilor FM si prin focalizarea FM asupra perspectivei utilizitatorului final.
Eugen Ion
Expert FM
Eugen Ion a acumulat o experienta de business variata in mai multe companii nationale si multinationale in decursul a peste 15 ani. Dupa mai bine de 11 ani in care a condus proiecte de mari amploare si structuri specializate in IT, Management de Proiect, Finance si Business Process Improvements s-a dedicat domeniului Real Estate, ultimi ani fiind responsabil de managementul a 2 din cele mai mari portofolii din Romania, in ambele implementand modul de lucru bazate pe Managementul Performantei.
Andras Bajai
CEO Thermo Control kft
Andras Bajai din Budapesta este expert international in FM. Dupa terminarea studiilor universitare in domeniul informaticii si ingineriei, se perfectioneaza la ABB in managementul mentenantei si al centrelor de profit. Ocupa mai multe pozitii de management la firme internationale de prestigiu (BASF, Minolta, ABB, Lufthansa). Din 2005 devine actionar la Technical Facility Solutions Kft., iar din 2006 este si CEO al ThermoControl FM Kft, ThermoControl srl Romania si membru in CA al Thermo Control FM Services pvt India.