Premieră în România! O inițiativă educațională ROFMA
Cursul Managementul Contractelor în Facility Management
Întocmirea, gestiunea și evaluarea performanței
29 octombrie – 12 noiembrie 2024, online
Reușita construirii unei relații solide și de lungă durată între furnizorii și beneficiarii serviciilor de facility management o constituie înțelegerea comună a obiectivelor contractuale și elaborarea profesionistă a unor contracte pentru asigurarea îndeplinirii cerințelor specificate.
Facility managementul implică coordonarea mai multor servicii, iar managementul contractelor de FM reprezintă fundamentul prin care aceste servicii sunt reglementate, monitorizate și livrate la standarde optime.
Cursul Managementul Contractelor în Facility Management. Întocmirea, gestiunea și evaluarea performanței, organizat în premieră de ROFMA – Asociația Română de Workplace și Facility Management, subliniază și detaliază importanța fiecărei etape din ciclul de viață al unui contract: întocmirea, gestiunea și evaluarea performanței.
- Întocmirea contractelor este o etapă crucială, în care se stabilesc clar responsabilitățile și obligațiile fiecărei părți. Este esențial ca termenii și condițiile să fie definiți precis pentru a evita eventualele conflicte sau ambiguități în derularea ulterioară a contractului.
- Gestiunea contractelor se referă la monitorizarea continuă a respectării clauzelor și la ajustările necesare pe parcursul colaborării. O administrare eficientă garantează că termenii contractuali sunt respectați și că orice modificare sau extindere a contractului este gestionată corect.
- Evaluarea performanței contractelor, prin utilizarea indicatorilor de performanță (KPI) și acordurilor de nivel de serviciu (SLA), asigură că serviciile furnizate îndeplinesc standardele stabilite. KPI-urile măsoară eficiența și calitatea serviciilor, în timp ce SLA-urile definesc nivelul minim de performanță care trebuie atins.
Participând la Cursul Managementul Contractelor în Facility Management veți învăța despre:
- Structura unui contract de facility management, definiția și obiectivele SLA-urilor, clarificarea rolurilor și responsabilităților pentru prestator și client;
- Evaluarea performanței contractelor prin indicatori cheie de performanță (KPI), planificarea și prioritizarea lucrărilor, exemple practice;
- Rolul colaborării între client și prestatorul de servicii, managementul datelor și sistemelor;
- Raportarea lunară și revizuirea trimestrială a contractelor de facility management (QBR).
Cu ajutorul cursului ROFMA veți putea dobândi sau consolida competențele necesare pentru a îmbunătăți eficiența operațională, pentru a evita riscurile legate de neîndeplinirea obligațiilor contractuale și pentru a asigura un nivel ridicat de satisfacție a clienților și utilizatorilor finali.
Cursul Managementul Contractelor în Facility Management. Întocmirea, gestiunea și evaluarea performanței este organizat în format online, pe platforma MsTeams, pe durata a șase zile, timp de 2 ore pe zi, între 15:00 – 17:00.
DESCĂRCAȚI DE AICI PROGRAMUL COMPLET AL CURSULUI MANAGEMENTUL CONTRACTELOR ÎN FACILITY MANAGEMENT
Cursul vi se potrivește dacă sunteți:
- prestatori de servicii de facility management;
- corporate facility manageri;
- corporate real estate manageri;
- property manageri;
- proprietari și administratori de clădiri.
Cursul Managementul Contractelor în Facility Management. Întocmirea, gestiunea și evaluarea performanței este susținut de Tudor Marchiș.
Cu o diplomă de studii în ingineria telecomunicațiilor și o experiență profesională eclectică în domeniul antrenoriatului, programării IT, property și facility managementului, Tudor se numără printre profesioniștii români cu cea mai mare experiență internațională în facility management.
Activând de aproape 20 de ani în acest domeniu, Tudor a gestionat contracte și proiecte de asset, property și facility management în Europa (Austria, Germania, Ungaria, România), Middle East și Asia (India și Singapore). Timp de 10 ani și-a desfășurat activitatea în India, la nivel de top management, gestionând peste 7 milioane mp de clădiri, sute de contracte cu prestatori de servicii, peste 30.000 de oameni (10.000 personal propriu și 20.000 subcontractori). Cunoaște astfel importanța unei relații contractuale corecte între client și prestatorul de servicii, rolul fiecăruia și modul în care responsabilitățile trebuie împletite pentru a asigura o colaborare echitabilă și o livrare profesională a serviciilor.
Având o înțelegere profundă a ceea ce înseamnă abordările moderne în asset management, property management, facility management, digitalizare și scalabilitate, Tudor oferă ca lector al acestui curs oportunitatea participanților de a avea acces la informații și know-how de ultimă oră, într-un format structurat și pragmatic.
TARIF DE PARTICIPARE LA CURS: (la care se adaugă 19% TVA)
- 490 EURO / PERS
- 245 EURO / PERS pentru membrii ROFMA
Pentru un număr de 3 sau mai mulți participanți de la aceeași firmă se aplică o reducere de 20%.
Tariful de participare la curs include:
- participarea la curs în format online,
- suportul de curs în format electronic,
- obținerea diplomei de absolvire emise de ROFMA
- invitație gratuită de participare la gala aniversară ROFMA 15 ani din cadrul ROFMEX 2024 (14 noiembrie 2024, ora 18:00)
DESCĂRCAȚI DE AICI FORMULARUL DE ÎNSCRIERE
Pentru a asigura interactivitatea și eficiența procesului de predare, numărul de locuri este limitat. Înscrierile se fac în ordinea primirii formularelor de înscriere. Condiții de înscriere: După completarea formularului de participare, vă rugăm să-l returnați la e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Pe baza acestuia se întocmește factura. Locul la curs este rezervat numai în momentul confirmării plății facturii sau apariției în extrasul de cont ROFMA a contravalorii aferente.
Vă așteptăm!