Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

ROFMA LANSEAZA CURSUL DE VANZAREA SI PROMOVAREA SERVICIILOR DE FACILITY MANAGEMENT DIN ROMANIA

Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA organizeaza Cursul de Vanzarea si Promovarea Serviciilor de Facility Management. Cursul va fi realizat cu sprijinul a trei lectori-practicieni cu o experienta cumulata de peste 30 de ani.

Care este obiectivul cursului?
Obiectivul central al cursului il constituie livrarea de informatii, metode, tehnici si solutii efectiv utile in generarea, dezvoltarea si retentia durabila a relatiilor de parteneriat cu clientii dumneavoastra.


Cui se adreseaza acest curs?
Cursul se adreseaza specialistilor motivati sa se implice in eficientizarea vanzarii si promovarii serviciilor de FM (dar si altor profesionisti din domeniu care doresc sa isi extinda aria cunostintelor).

Cum este structurat cursul?
Structura cursului include trei module:
Modulul 1 (12 ore) - Procesul de vanzare a serviciilor de FM:
 - Vanzarea
 - Serviciile
 - Conceptul de facility management
 - Vanzarea serviciilor de facility management

Modulul 2 (4 ore)- Promovarea serviciilor de FM prin online marketing:
 - Scurt istoric al Advertising-ului si metodele lui de exprimare
 - Nivelul actual de penetrare al Internetului
 - Modalitati de promovare pe Internet -  particularizare pentru FM
 - Unelte de promovare

Modului 3 (4 ore) - Customer care:
 - Incheierea vanzarii (contractare, SLA, KPI);
 - Relatii cu clientii;
 - Cresterea satisfactiei clientilor

Sustinere proiecte (4 ore)

Unde si in ce perioada se desfasoara cursul?
Expunerile vor avea loc la Centrul de training ActivOne, Str. Dr. Iacob Felix nr.55, sect.1, Bucuresti in zilele de 7, 8, 15 si 23 Mai 2015

Care sunt costurile participarii la curs?
Tariful de participare la curs este de 350 Euro/pers (incl. TVA)
Pentru membrii si membrii parteneri ROFMA, tariful de participare la curs este de 290 Euro/pers.
Acest tarif cuprinde:
    * Participarea la cele 3 module ale cursului
    * Suportul de curs in format print/electronic.

Va stam la dispozitie pentru orice detaliu sau informatie suplimentara, precum si pentru inscrieri. In acest sens, va rugam sa descarcati formularul de participare de mai jos, sau sa ne contactati  la tel. 0733 73 23 58 sau 0745 78 76 78; email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

ADRIAN BALASU


Incepand cu anul 2007 Adrian Balasu a activat ca manager de marketing si vanzari la Building Support Services SRL (BSS).
Din 2012 a furnizat servicii de consultanta in FM ca si senior expert pentru firma de consultanta austriaca R+R Consult Unternehmensberatung GmbH, alaturi de specialisti de reputatie internationala din piata de FM.
Este un membru activ in cadrul ROFMA – Asociatia Romana de Facility Management unde, incepand cu sfarsitul anului 2014, este membru al comitetului director.

DUGLAS PAPANICU

15 ani facility manager pentru grupul British American Tobacco ( Romania),
3 ani director national de vanzari BU FM – UTI GRUP,
actual FM Middle East – Autodesk, membru ROFMA, MEFMA, speaker conferinte nationale ROFMA.

 

EUGEN ZOCSIM

21 ani in vanzari produse si servicii diverse, din care:
3 ani vanzari servicii FM
3 ani vanzari servicii IT, administrare, analiza si optimizare campanii promovare pe Internet.
Certificat Google AdWords, Analytics Fundamenls, Analytics Platform Principles & Ecommerce,
experienta in conducerea de campanii AdWords si email marketing pentru companii de FM si pentru ROFMA.