ADUNAREA GENERALA ROFMA – CONDUCERE NOUA, PROIECTE IN DEZVOLTARE

Bookmark & Share:

Recent a avut loc Adunarea Generala a Asociatiei ROFMA, desfasurata in Centrul Expozitional ROMEXPOi. Prezenta membrilor si a membrilor parteneri a fost suficienta pentru a intruni cvorumul necesar. 

Cristian Vasiliu, director general al Asociatiei, a prezentat participantilor ordinea de zi a lucrarilor, care a fost votata in unanimitate, urmata de expunerea raportului de activitate ROFMA. Membrii asociatiei au fost permanent informatii referitor la  activitatea asociatiei – decizii, organizarea si participarea la diverse evenimente profesionale, cursuri, intalniri de specialitate, participari la evenimente internationale etc.  – prin intermediul minutelor sedintelor lunare ale Consiliului Director, emailurilor si newsletterurilor. De asemenea, in cadrul raportului a fost prezentata participantilor o sinteza a studiului privind piata serviciilor externalizate de facility management in Romania - 2015, care a evidentiat evolutia acesteia in ultimii ani: structura serviciilor, dinamica numarului de firme active, cifra de afaceri etc.

Raportul de activitate a inclus si mentionarea unor realizari semnificative, aferente obiectivelor asociatiei, astfel:
 - cresterea numarului de cursanti absolventi ai cursului autorizat de specializare la peste 170;
 - diversificarea cursurilor oferite profesionstilor in FM, inclusiv cursurile deschise de initiere in FM, desfasurate in Bucuresti si principalele orase din tara sau cursurile de time management in FM, cu certificare ROFMA;
 - pregatirea lansarii platformei educationale, care va fi inaugurata in acest an;
 - importanta validarii ocupatiei de facility manager, in prezent doar cinci tari in UE recunoscand aceasta profesiune.
Conducerea ROFMA  a multumit tuturor membrilor care s-au implicat in actiunile ROFMA din ultimii doi ani, contribuind efectiv la succesul acestora.

 


Referitor la proiectele cu termen de implementare in acest an, sunt avute in vedere principalele doua:
 - lansarea noii platforme educationale
 - evenimentul complex ROFMEX 2017

Noua platforma educationala include cursuri acreditate, pe sase niveluri evolutive, avand punctaje corespunzatoare acestor nivele. Absolventii acestor cursuri vor avea posibilitatea obtinerii de acreditari progresive, pornind de la nivelurile de baza (studii primare, sau studii medii) si ajungand pana la niveluri  6, 7 si 8 de studii superioare.

Evenimentul ROFMEX este un concept complex care include expozitie, conferinta, cursuri si activitati aplicative (Experience Area) si care se va desfasura in luna noiembrie la ROMEXPO. Au fost mentionati si li s-a multumit tuturor partenerilor si sponsorilor pentru implicare si suport. A fost subliniata implicarea speciala a companiei ISS, care a obtinut confirmarea prezentei key speakerului Peter Ankerstjerne, Chief Marketing Officer ISS World Services, o personalitate de prim rang in FMul mondial, ridicand astfel standardul evenimentului. S-a subliniat faptul ca urmeaza si o consultare a membrilor privind tematicile conferintei, care sa raspunda cat mai adecvat exigentelor la zi ale pietei de profil.

Un alt punct in cadrul Adunarii Generale l-a constituit validarea primirii noilor membri ROFMA. Acestia au fost votati in unanimitate ca find acceptati.

Momentul final si, poate, cel mai important al Adunarii Generale, l-a constituit procesul alegerilor, atat pentru Consiliul Director, cat si pentru vicepresedintele ROFMA. Tudor Trita a anuntat faptul ca actualul Consiliu Director isi iese din atributiuni, la fel si Richard Mocko, fost presedinte ROFMA, multumindu-le pentru activitatea depusa in cei doi ani de mandat.

Prin vot secret a rezultat noua configuratie a organelor de conducere a ROFMA, astfel:

Presedinte: Tudor Trita
Vicepresedinte: Roxana Bodo

Consiliul Director
Membri fondatori: Archibus Romania SRL, BSS - Building Support Services SRL, Coral Construct SRL, ISS Facility Services SRL

Membri: Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA, Frigotehnica SRL, Pyronova SRL

Membri parteneri: Mircea Dobre, Duglas Papanicu

Adunarea Generala 2017 s-a incheiat cu urarile de succes adresate noului Consiliu Director si, cu o mentiune speciala pentru noul vicepresedinte ROFMA, dna Bodo, prima femeie aleasa in conducerea ROFMA.






 

 

Voteaza

 

Ce alte cursuri organizate de ROFMA ar fi de interes pentru dvs.
Vanzari si promovare in FM
Contractarea in FM, caiete de sarcini, SLA-uri, KPI
Notiuni de administrare, operare si intretinere pentru site manageri
IT in FM
Curateniea cladirilor pentru sefii de echipe si site manageri
Mentenanta tehnica
Managementul energetic
Waste management
Space Management
Move/Relocation Management
Instrumente financiare pentru FM

Membri ROFMA

Membri fondatori