WORKSHOP ROFMA: ASSET, PROPERTY & FACILITY MANAGEMENT PENTRU PORTOFOLII MARI DE CLADIRI

Bookmark & Share:

Constatăm cu satisfacție o relansare spectaculoasă, în ultimii ani, a pieței de Real Estate în Romania, concretizată prin realizarea unor proiecte de anvergură atât in Capitală, cât și în aglomerări urbane precum Cluj Napoca, Timișoara, Brașov sau Iași. Până la sfârșitul acestui an, de exemplu, se anticipă atingerea unui volum total record de aproape 3 milioane mp spații de birouri moderne în aceste orașe, din care numai în București 2,3 milioane mp. Aceasta situatie „fericită” caracterizează, de fapt, toate segmentele imobiliarului, la nivel național, generând un justificat optimism în rândul profesioniștilor activi în property și facility management. Ne apropiem rapid de parametrii de performanță europeană, dar într-un nou context, de „think big”.
 La aceste dimensiuni ample, dezvoltatorii și proprietarii marilor investiții imobiliare sunt confruntați cu noi provocări care vizează nivelul de performanță, eficiența (dar și riscurile) în gestionarea cu succes a volumelor mari de active imobiliare, inovația managerială, optimizarea spațiilor de lucru sau calitatea serviciilor suport. Răspunsul adecvat la aceste provocări îl oferă specialiștii în property, asset și facility management.

Acesta este contextul generos în care vă invităm să participați la workshopulASSET, PROPERTY ȘI FACILITY MANAGEMENT PENTRU PORTOFOLII MARI DE CLĂDIRI” eveniment organizat de ROFMA cu sprijinul Coral Construct.

Partener media:

Prin prezența activă la acest eveniment profesional veți asimila, pe parcursul unei zile de lucru, informații concrete, clare și deosebit de utile creșterii expertizei și performanței în managementul firmei Dvs. 

Lectorii workshopului vă prezintă cele mai relevante aspecte din acest domeniu la nivel național și, mai ales, internațional, evidențiind experiența și direcțiile de evoluție, într-un cadru stimulativ pentru schimburi productive de idei și soluții eficiente.

Prezentările și dezbaterile se vor axa, în principal, pe următoarele direcții:
• Strategii, direcții de acțiune și soluții în managementul performant al portofoliilor de proprietăți de foarte mari dimensiuni
• Necesitatea și soluțiile de benchmarking în managementul marilor portofolii
• Intelligent-Enterprise Asset Management – soluții inteligente în managementul echipamentelor și mobilierului din spații de birouri

Program preliminar:


Profilul participanților: Dezvoltatori și propretari de ansambluri imobiliare, asset manageri, property și facility manageri, corporate facility manageri, top manageri ai unor firme de FM, alți profesioniști în domeniu.

Data și locul de desfășurare al evenimentului:
29 noiembrie 2016, începând cu ora 9.00, la hotel Sheraton Bucuresti

Tariful de participare: 79 Euro /participant. Pentru membrii ROFMA, participarea este gratuită în limita a doi participanți/membru si 1 participant/membru partener.

 

Prezentarea speakerilor:

PETRU BULARCĂ

Head IT & Maintenance Services - Continental Powertrain Brasov

Cu un masterat în electronică și sisteme de telecomunicații, Petru a evoluat de la inginer în Cercetare-dezvoltare la ITSM Service Center Manager în cadrul Continental Powetrain. Expertiza sa include property si facility management, asset management, planificarea continuității în afaceri, disaster recovery, managementul contractelor și al documentației pentru licitații. Este trainer certificat în managementul timpului, stress control, project management și programe de leadership, pentru a menționa doar cateva

  

 

TUDOR MARCHIȘ

CEO - TCFM India

Inginer de profesie, cu o carieră incepută in Austria, în sectorul echipamentelor electronice. Apoi specialist mentenanță (UTI) și coordonator mentenanță (ISS). Din 2008, angajat și apoi acționar și Director General în Romania al companiei Thermo Control F M.

”În 2011 am deschis aceeași firma în India, în prezent cu 1500 angajați. Sunt o fire sportivă, extrem de energică, îmi plac provocările, adopt noul care se fixează pe nevoile și personalitatea mea, sunt ambițios și îmi place competiția. Totodată sunt un familist convins, dar și o fire liberă și fără bariere rigide".

 

 ANDREJ SKOTTA

Facility Manager, Group Operations Expert for CEE - ERSTE Group

În ultimii 6 ani a lucrat pentru Erste Group Bank AG, în calitate de expert operațional la Departamentul de Property Management. Responsabil cu activitatea de Facility Management în întreaga regiune ECE Erste (Austria, Republica Cehă, Croatia, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Polonia și Romania) coordonează peste 2000 de proprietăți și un mare număr de facility manageri locali, fiind totodată responsabil cu standardele tehnice și operaționale în grupul Erste, cu managementul energiei și gestiunea produselor FM.

 

 

   

CĂTĂLIN TĂNĂSESCU

Business Development Manager - Archibus Solutions Center Romania

Responsabil de extinderea rețelei de parteneri ARCHIBUS în regiunea cuprinsă între Austria și Turcia, Croația și Ucraina, precum și de gestionarea rețelei de parteneri. Din poziția sa de dezvoltator regional, Cătălin a participat la proiecte internaționale implicând portofolii largi de Real Estate. Ca reprezentant ARCHIBUS, el a interconectat procese de business, portofolii de asset-uri si optimizarea interacțiunii cu acestea prin soluții software.

 

 

TUDOR TRIȚĂ

CEO - Archibus Solution Center Romania

Fondator și CEO al ARCHIBUS SOLUTION CENTER – ROMANIA, Tudor s-a implicat în dezvoltarea facility managementului din România și a susținut puternic inițiativele locale în domeniul construcțiilor verzi. Rol important in organizarea Consiliului Român pentru Clădiri Verzi (ROGBC), a Asociației Române de Facility Management (ROFMA) și în inițierea și organizarea primei conferințe de Facility Management din Romania - aprilie 2009.
Vicepreședinte al RoGBC in 2010, Vicepreședinte al ROFMA în perioada 2010-2012 și Președinte din 2012 până în 2014, membru IFMA din 2006, membru al CEO Club Romania. Speaker la numeroase evenimente legate de Facility Management, Clădiri Verzi si IWMS.

 

Vă stăm la dispoziție pentru orice detaliu sau informație suplimentară, precum și pentru înscrieri. În acest sens, vă rugăm să ne contactați la tel. 0733 732 358; email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Attachments:
Download this file (Formular de participare.pdf)Formular de participare.pdf[ ]1406 kB

 

 

Voteaza

 

Ce alte cursuri organizate de ROFMA ar fi de interes pentru dvs.
Vanzari si promovare in FM
Contractarea in FM, caiete de sarcini, SLA-uri, KPI
Notiuni de administrare, operare si intretinere pentru site manageri
IT in FM
Curateniea cladirilor pentru sefii de echipe si site manageri
Mentenanta tehnica
Managementul energetic
Waste management
Space Management
Move/Relocation Management
Instrumente financiare pentru FM

Membri ROFMA

Membri fondatori