ROFMA la EFMC – European FM Conference

Praga, Cehia, 22-24 mai 2013

La editia din acest an a conferintei, organizata de Euroforum si avand parteneri EuroFM si IFMA, au participat peste 500 de profesionisti în FM din toata lumea. Evenimentul, excelent organizat, a cuprins, in afara conferintei propriu-zise, si un simpozion, mese rotunde, precum si o expozitie specializata. In cadrul conferintei, principalele teme au vizat sustenabilitatea, noi mijloace de lucru, externalizarea vs. internalzarea serviciilor si FM in sectorul public. Studiile din cadrul simpozionului stiintific au vizat atat solutii de accentuare a valorii adaugata in FM, cat si inovatia in FM, fiind sustinute in majoritate de reprezentanti ai mediului academic din tarile nordice si Olanda.

La masa rotunda cu tema "Specificul si dezvoltarea sectorului FM in tarile din estul Europei”, la care au participat membrii ROFMA, au fost dezbatute subiecte privind educatia, standardizarea, cooperarea si impactul diferentelor culturale in FM.
Dir. General ROFMA, dl. Cristian Vasiliu, a propus realizarea unei platforme de dialog in acord cu obiectivele si politicile EuroFM, menita sa identifice punctele de interes comune si sa realizeze proiecte utile sectorului de FM din tarile Europei de est. Propunerea a fost acceptata, urmand a se stabili detaliile in cel mai scurt timp. Expozitia FM a grupat 22 de firme participante, inclusiv o firma din Romania.

Citește tot articolul:ROFMA la EFMC – European FM Conference

CONFERINTA DE FACILITY & PROPERTY MANAGEMENT

Descopera tendintele si noutatile industriei de Facility & Property Management!

Vino in perioada 5 – 6 iunie 2013 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc a cincea editie Facility & Property Management Conference, cel mai important eveniment local specializat pe zona de mentenanta si gestionare a utilitatilor cladirilor.

Evenimentul va beneficia de prezenta a patru invitati internationali de exceptie: R.M.D. (Ron) van der Weerd LL.M Msc, Decan al Scolii de Facility Management din cadrul Universitatii Hanze pentru Stiinte Aplicate, Olanda; A.J.M. (Aad) Otto MA, Director Academy of Facility Management, The Hague University, Svein Bjorberg R&D Manager, Multiconsult, Oslo si profesor part-time la Universitatea Norvegiana de Stiinta si Tehnologie, NTNU si Alexander Redlein, University Professor, Vienna University of Technology.

Conferinta se va desfasura in data de 5 iunie si va aborda subiecte precum:  tendintele globale in Facility Management: leadership, Asset Management;  pret vs strategii de valoare adaugata; negocierea contractelor, managementul taxei de servicii, deciziile de eficienta energetica; managementul proprietatii si alte tactici de optimizare; relatiile cu furnizorii de servicii; managementul spatiului; managementul ciclului de viata; managementul riscului; Tehnologii pentru imbunatatirea proceselor FM; problemele de mediu etc. Programul complet poate fi vizualizat aici:

Conferinta de facility managementPrima zi a evenimentului va fi incheiata cu o dezbatere la care vor participa cei mai buni specialisti locali din domeniul Property Management. Printre membrii panelului de vorbitori se numara: Mihai Plaesu, Business Development & Commercial Director, AIG / Lincoln Romania; Eugen Ion, General Manager Property Management Division, Romtelecom; Sergiu Filip, General Manager, SC Landmark Management SRL Campulung Industrial, Tudor Trita, President, ROFMA; Mircea Dobre, Director Administrativ, OMV Petrom; Richard Moko, Head of Facility Management Services, Coral Construct, Dan Dumitrache, Head of Facility Management Department, BCR – Real Estate Management SRL; Shmuel Shai, Engineering Manager, AFI Palace Cotroceni.

Mai multe detalii despre eveniment si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
Extra-info
Cu 7  ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, HR, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.

Inovatie si eficienta la Cleaning Show 2013

Cei mai importanţi producători şi distribuitori de echipamente pentru curăţenia profesională, precum şi furnizori de servicii ai acestui domeniu îşi vor prezenta inovaţiile şi tehnologiile, la unica expoziţie de profil din ţară – Cleaning Show va avea loc între 9  şi 12 aprilie, în pavilionul C6 al Complexului Expoziţional Romexpo.
 
Companiile expozante vin dintr-o sferă largă a industriei de curăţenie şi sunt reprezentate de cei mai importanţi producători şi distribuitori de echipamente de curăţenie industrială, profesională şi domestică, echipamente de igienă sanitară, consumabile, accesorii şi detergenţi, dar şi de prestatori de servicii de curăţenie profesională, industrială, domestică, urbană şi salubrizare, dezinsecţie şi deratizare, colectare şi reciclare a deseurilor, distrugere a produselor expirate, alpinism utilitar, curăţătorii şi spălătorii chimice. Printre firmele cu acest profil care şi-au rezervat un stand în mijlocul spectacolului de curăţenie se află  BERS NEW SOLUTIONS, BONA ROMANIA, BOZO SRL, BUILDING SUPPORT SERVICES, CASA LEBADA, CLEANING LOGISTIC, DUTESCU PROFESIONAL, FABI, FLOWEY L.C.I., GBR AUTO INTERNATIONAL, GLAMOUR PURITY, KARCHER ROMANIA, KSK CLEAN, KERTEC CLEANING TECHNOLOGY, MERIDIAN INVEST, MOPEKA IMPEX, NATUR AIR GROUP, PONS RO PRODCOM, SABONI, SALA IMPEX, SHARK TECHNOLOGY, VETRO DESIGN.
 
De la întâlnirea industriei nu vor lipsi nici publicaţiile de specialitate şi instituţiile de profil, care îşi vor prezenta serviciile şi ofertele.
 
Evenimentul reprezintă un punct de atracţie pentru firmele de facility management, hoteluri, hypermarket-uri şi clinici, care profită de oportunitatea achiziţiei în cele mai bune condiţii. Garantia alegerii inspirate este dată de conceptul târgului care permite realizarea unor demonstraţii tehnice, pe o suprafaţă specială (Demo Area), dar şi a unui Innovation Corner, unde vor fi expuse cele mai noi apariţii din piaţă.
 
Caracteristica târgului oferă, de asemenea, posibilitatea unei interacţiuni anterioare între vizitatori şi expozanţi. Astfel, factorii de decizie din companiile targetate pot programa întâlniri cu expozanţii de la Cleaning Show 2013, stabilind ziua şi ora, cu acordul companiei vizate. Sistemul va putea fi disponibil online, pe site-ul expoziţiei, începând cu 18 martie 2013.
 
Dincolo de latura business a evenimentului, Cleaning Show 2013 are şi o componentă interactivă. În cadrul târgului, va avea loc o competiţie spectaculoasă destinată firmelor de prestare a serviciilor de curăţenie. Într-un timp cât mai scurt, angajaţii trebuie să cureţe mai multe tipuri de suprafeţe pătate cu diferite substanţe şi alimente. Firma cu cei mai rapizi şi mai îndemânatici angajaţi va pleca acasă cu  premiul « Impecabilii ».
 
În cursa pentru premii se vor afla şi vizitatorii. Completarea şi depunerea în urnă a taloanelor primite la intrare le poate aduce câştiguri importante la Tombola Cleaning Show.
 
Unica expoziţie din România dedicată curăţeniei profesionale şi-a propus să cucerească industria internaţională şi să se reinventeze, evoluând de la an la an. De la prima ediţie, evenimentul a crescut în calitate, ajungând ca în 2012 să cuprindă cinci ţări participante (România, Italia, Polonia, Spania, Anglia) şi să se bucure de vizita a mii de specialişti.
 
Succesul expoziţiei Cleaning Show se datorează, în mare parte, unei campanii de promovare atent targetate, realizate  prin parteneriatul cu Intact Media Group, dar şi cu importante publicaţii şi portaluri de specialitate din România (infocuratenie.ro – cea mai mare platformă de informare pentru industria de curatenie din România şi partener media oficial al celei mai mari expoziţii de profil din lume - ISSA Interclean este şi partener Cleaning Show 2013).
 
Anul acesta, Cleaning Show se va desfăşura în paralel cu expoziţiile ROMENVIROTEC – expozitie internatională pentru tehnologii şi echipamente de protecţie a mediului şi ROMMEDICA – târg internaţional de medicină şi farmacie.
 
Ca si in anii precedenti, ROFMA este partener al 

Cleaning Show 2013
 
Puteţi afla mai multe detalii accesând www.cleaningshow.ro

LA CONFERINTA NATIONALA DE FACILITY MANAGEMENT, ROFMA OFERA GRATUIT UN LOC LA CURSUL DE FACILITY MANAGEMENT - EDITIA DE TOAMNA

ROFMA este Asociatie Partenera a Conferintei Nationale de Facility Management – editia a V-a – ce se desfasoara in zilele de 5 si 6 iunie a.c. la Hotelul JW Marriott – Bucuresti.

Asociatia noastra va fi o prezenta activa la acest eveniment, atat prin lectorii invitati, cat si prin intermediul standului ROFMA de informare si promovare, unde participantii si vizitatorii vor putea obtine informatii relevante privind obiectivele si activitatile noastre.

ROFMA va organiza si un eveniment menit sa promoveze educatia in facility management – o tombola a carui castigator va beneficia de o participare gratuita la editia de toamna 2013 a Cursului de Facility Management organizat de catre ROFMA in colaborare cu REUG-Universitatea Tehnica Viena. Participantii la Conferinta trebuie doar sa lase cartile de vizita in urna special amenajata la standul ROFMA. La finalul zilei se va extrage castigatorul premiului. Valoarea premiului reprezinta echivalentul taxei de participare la curs (1.200 Euro), dar principalul element il constituie valenta educational-profesionala a premiului, avand in vedere plusul semnificativ de competenta profesionala ce rezulta prin absolvirea cursului de Facility Management.

Mai multe detalii referitoare la cursurile de facility management organizate de catre ROFMA in colaborare cu REUG-Universitatea Tehnica Viena, puteti gasi aici.

 

 

 

Evenimente FM la nivel international si regional

In aceasta toamna vor avea loc o serie de conferinte de FM in regiune ( Bulgaria, Turcia)cit si la nivel international (IFMA si TU IFM Viena). Sunt un bun prilej pentru intilnire pentru specialisti,experti si practicieni internationali si locali din industria de facility si property management . Sunt utile pentru ca ofera o introspectiva ampla a tendintelor regionale si internationale in domeniu, prilej de cresterea knowledge-ului , networking dar si pentru cei ce vor sa-si extinda si sa-si dezvolte afacerile la nivel regional.

Iata cateva dintre ele:

IFMA world Workplace

Bulgarian FM conference

Turkish FM Conference

International Facility Management Congress (IFM-Congress) at Vienna University of Technology

 

 

Voteaza

 

Ce alte cursuri organizate de ROFMA ar fi de interes pentru dvs.
Vanzari si promovare in FM
Contractarea in FM, caiete de sarcini, SLA-uri, KPI
Notiuni de administrare, operare si intretinere pentru site manageri
IT in FM
Curateniea cladirilor pentru sefii de echipe si site manageri
Mentenanta tehnica
Managementul energetic
Waste management
Space Management
Move/Relocation Management
Instrumente financiare pentru FM

Membri ROFMA

Membri fondatori