CURS APLICATIV: MANAGEMENTUL TIMPULUI IN EFICIENTIZAREA ACTIVITATILOR DE FM - 8.11.2016

Bookmark & Share:

Factorul timp joacă un rol decisiv în asigurarea performanței și succesului activităților specifice Managementului Facilităților. În foarte multe contexte, de la cele obișnuite, cotidiene până la situațiile de urgență, timpul bine gestionat creează diferența. Alături și împreună cu timpul, factorul comunicare își are propriul rol crucial în buna funcționare organizațională, asigurând coeziunea și sustenabilitatea echipelor de lucru și, desigur, a companiilor active în FM.


În acest interesant context tematic, vă invităm să participați la cursul aplicativ ”MANAGEMENTUL TIMPULUI ÎN EFICIENTIZAREA ACTIVITĂȚILOR DE FM”, organizat de ROFMA, curs în cadrul căruia aveți acces direct la metode, tehnici și soluții concrete, aplicabile efectiv în sfera activităților care compun întreg domeniul managementului facilităților. 

Pe parcursul desfășurării cursului veți primi informații punctuale și soluții specifice, într-o manieră creativă, care vor putea schimba perspectiva dvs. actuală de gestionare a timpului, reducând riscurile de eroare, de stres și insatisfacție profesională, crescând însă șansa succesului, a exploatării optime a oportunităților și, astfel, întărind platforma reușitei profesionale și personale sustenabile.

Cursul, susținut de specialiști cu expertiză confirmată și excelentă capacitate de comunicare în mediul profesional al Facility Managementului, va dezvolta următoarele repere tematice:

1. Bugetarea Timpului – necesitate stringentă în atingerea obiectivelor de FM: probleme, evaluări, soluții și aplicații – Duglas Papanicu;
2. Metoda celor șase pălării gânditoare – un concept creativ, care îmbină inovativitatea, imaginația și comunicarea eficientă, structurată, pentru a genera rezultate concrete în timp scurt: prezentarea metodei, simulări și exercitiu practic – Tudor Triță;
3. Importanța comunicării în eficientizarea timpului – metode și tehnici specifice de comunicare în echipele FM, pentru asigurarea gestiunii eficiente a timpului alocat efectuării serviciilor la nivel optim de calitate – Alexandru Miculaș.

Profilul participanților: Top și middle manageri în firmele care activează în domeniul facility managementului sau în domenii conexe, corporate facility manageri, managerii departamentelor suport, Administrativ-Logistică, alți experți și speciliști interesați

 

Lectorii cursului aplicativ

 

Tudor Triță

Vice presedinte ROFMA, fondator şi CEO ARCHIBUS SOLUTION CENTER ROMANIA, Tudor s-a implicat în formarea pieţei emergente de Facility Management din România şi în acelaşi timp a susţinut puternic iniţiativele locale in domeniul construcţiilor verzi. A jucat un rol important în constituirea si organizarea Consiliului Român pentru Clădiri Verzi (ROGBC), a ROFMA şi în iniţierea si organizarea primei conferinţe de Facility Management din România (aprilie 2009).Tudor a fost Vice Presedinte al RoGBC in 2010, Vice Presedinte al ROFMA in perioada 2010-2012, a fost Presedinte al ROFMA din 2012 pina in 2014, membru al IFMA din 2006, membrul al CEO Club Romania precum şi vorbitor la numeroase evenimente din România pe teme legate de Facility Management, Cladiri Verzi şi IWMS.

 

 

 

 

 

 Duglas Papanicu                                                                                                                                                            

Este prezent in piata de Facility Mangement inca din anul 1996, cand a inceput ca Security Supevisor pentru British American Tobacco. Incepand cu anul 2014 activeaza in cadrul companiei AUTODESK in functia de Middle East Facility Manager, adpoi, in perioada 2011 - 2014 detine pozitia de Director National de Vanzari pentru Business Unit Facility Management al UTI Grup, administrand sediile companiei situate in 6 tari. Este membru MEFMA (Middle East Facility Management Association) din 2014. Speaker in cadrul Conferintelor Nationale de FM, lector pentru workshopuri organizate de ROFMA, consultant independent in FM, trainer in diverse cursuri de FM (vanzari in FM, time management in FM, activitati financiare in FM, etc).

 

 

 

 

 

 

 

Alexandru Miculaș

Consultant, trainer si formator, specialist in industria de FM cu o experienta de peste 8 ani in furnizarea si prestarea de servicii integrate. A participat alaturi de ROFMA la numeroase Workshop-uri in calitate de organizator si prezentator si la Cursuri in calitate de Trainer. In prezent ocupa functia de Director Servicii Facility Management la Facilities Management Services SRL. 


 

 

 

 

 

 

Cursul aplicativ se va desfășura în data de 8 noiembrie 2016 la Hotel Sheraton Bucuresti (fost Howard Johnson), etaj 1, sala Colorado, în intervalul orar 9.00 - 14.00

Tariful de participare: 79 Euro/participant.
Pentru membrii ROFMA participarea este gratuită în limita a 2 participanți/membru.

Va puteti descarca formularul de participare de mai jos.

 

 

 

Voteaza

 

Ce alte cursuri organizate de ROFMA ar fi de interes pentru dvs.
Vanzari si promovare in FM
Contractarea in FM, caiete de sarcini, SLA-uri, KPI
Notiuni de administrare, operare si intretinere pentru site manageri
IT in FM
Curateniea cladirilor pentru sefii de echipe si site manageri
Mentenanta tehnica
Managementul energetic
Waste management
Space Management
Move/Relocation Management
Instrumente financiare pentru FM

Membri ROFMA

Membri fondatori