CURS DE SPECIALIZARE AUTORIZAT IN DOMENIUL FACILITY MANAGEMENTULUI

Bookmark & Share:

Editia a 12-a

Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA – organizeaza sesiunea de toamna 2017 a Cursului de specializare in domeniul Facility Managementului. Cursul este organizat in parteneriat cu Real Estate User Group (REUG) din cadrul Universitatii Tehnice Viena. 

 

Conceput prin suportul conjugat al unor reputati profesionisti internationali si locali, acest curs, unic in domeniul FM din Romania, s-a dezvoltat si perfectionat continuu, ingloband cele mai recente principii, metode, tehnici si proceduri la nivel mondial din sfera serviciilor dedicate cladirilor moderne si ocupantilor acestora.

Cursul este autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, fiind recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de catre Ministerul Educatiei. Cursul are la baza programa stabilita prin standardul ocupational pentru educatie si formare profesionala pentru ocupatia de „manager de facilitati", cod COR 242117.

Pentru sesiunea din aceasta toamna, in premiera, unul dintre modulele cursului se va desfasura cu ocazia celui mai important eveniment de facility management din tara, ROFMEX 2017 - Romanian Facility Management Experience Days - Expozitie de echipamente, produse, tehnologii si solutii pentru facility management si servicii suport. Conferinta internationala, cursuri si Experience Area.

Participantii la curs vor beneficia de 50% reducere pentru inscrierea la conferinta internationala din cadrul ROFMEX 2017.


Care sunt obiectivele cursului?

  • Prezentarea integrala si sistematizata a domeniului Facility Managementului, conform standardelor actuale europene.
  • Informarea cursantilor prin expuneri teoretice interactive si prin aplicatii practice cu privire la cele mai recente evolutii in sfera administrarii, intretinerii si operarii cladirilor.
  • Cresterea semnificativa a competentelor si a gradului de profesionalism al managerilor si specialistilor in FM.

               

De la prima editie pana in prezent, peste 200 de profesonisti activi in diferite domenii, top si middle manageri din peste 80 de firme, s-au specializat, prin absolvirea singurului curs autorizat de profil din Romania, evoluand spre pozitii superioare, cu competente si responsabilitati extinse. Printre companiile active pe piata locala care au beneficiat de acesti absolventi mentionam: Aeroportul International Bucuresti, Anchor Grup, Apa Nova, Archibus, ASIROM Vienna Insurance Group, BAT, BCR Real Estate, Bog'art, BNP Paribas Real Estate Advisory, BancPost, BSS, CA Immo, CBRE, Celestica, Continental Powertrain Romania, Coral Construct, EMCT, Enel, Ericsson, Franklin Investment, Frigotehnica, GDF Suez-Engie, H. Essers Investitii, HGC Facility Management Services, IKEA, ISS Facility Services, Landmark Management, Marfin Bank, OMV Petrom, Pasion Service, Telekom, Schenker Romtrans, Sonnae Sierra, UPC, UTI Grup, Vodafone. Cursul ofera participantlor o mai buna intelegere a tuturor proceselor de FM, contribuind la dezvoltarea unui limbaj comun in domeniu.

 

Cat dureaza si cum este structurat cursul?

  • Cursul se va desfasura in perioada octombrie - noiembrie 2017 (incepand cu 5 octombrie 2017, conform programului atasat), pe parcursul a doua sesiuni care includ patru module. Acestea contin grupe tematice ce acopera toate sectoarele care compun domeniul Facility Managementului modern.
  • Cursul are o durata totala de 12 zile, fiind structurat in mod echilibrat intre prezentari teoretice si activitati practice.
  • Cursul se va incheia cu o lucrare scrisa, cursantii obtinand un calificativ de confirmare a absolvirii, mentionat in Certificatul de Absolvire eliberat si recunoscut de ROFMA si de REUG, find semnat si de catre prof. Alexander Redlein de la Universitatea Tehnica Viena in calitate de coordonator academic al cursului.
  • Pentru obtinerea Certificatului de Absolvire recunoscut de autoritati, participantii trebuie sa fie absolventi de invatamant superior. Se va organiza un examen de absolvire continand o proba practica-prezentare proiect si o proba scrisa-test grila. 

            

 

Cui se adreseaza cursul?


El este destinat cu prioritate managerilor si specialistilor din FM la nivel national, activi atat in firme furnizoare de servicii, cat si in departamentele administrative ale firmelor nationale, multinationale, retelelor de retail, retelelor bancare sau altor organizatii care detin si administreaza spatii proprii. De asemenea, cursul se adreseaza si clientilor care au relatii contractuale cu furnizorii de servicii de Facility Management.

Unde se desfasoara cursul?

Prezentarile teoretice vor avea loc la Centrul de training ActivOne, Str. Dr. Iacob Felix nr.55, sect.1, Bucuresti.
Activitatile practice se vor desfasura in cladiri administrate de firmele membre ROFMA.

       


Care sunt costurile participarii la curs?

Tariful de participare la curs este de 1200 Euro/pers.
Pentru membrii si membrii parteneri ROFMA, tariful de participare la curs este de 990 Euro/pers

La aceste sume se adaugă 19% TVA.

Tariful cuprinde:

  • Participarea la ambele sesiuni (4 module) ale cursului, atat la prezentarile teoretice, cat si la activitatile practice.
  • Suportul de curs in format electronic.

IMPORTANT! Limba de predare a cursurilor si de comunicare cu lectorii straini este engleza (fara translator). De asemenea, suporul de curs pentru cursurile care au ca autori lectori straini, prezentati in continuare, va fi tiparit in limba engleza. Cursurile sustinute de experti romani vor fi in limba romana. Examenul oficial de absolvire se va desfasura in limba romana.

Va stam la dispozitie pentru orice detaliu sau informatie suplimentara, precum si pentru inscrieri. In acest sens, va rugam sa descarcati prezentarea cursului si formularul de participare de mai jos sau sa ne contactati la tel. 0733 73 23 58 sau 0745 78 76 78; email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea..


Prezentarea lectorilor straini, invitati ai Cursului de Facility Management

Dr. Alexander Redlein este profesor universitar la Universitatea Tehnica din Viena si a fost presedinte al IFMA Austria. Dupa absolvirea a doua facultati cu profil tehnic, respectiv de afaceri, dr. Redlein este angajat in cercetare, educatie si consultanta in domeniul FM de aproape 20 de ani. Este seful Centrului de Informare pentru FM din cadrul Universitatii Tehnice Viena, care include 15 cercetatori in domeniile FM si Real Estate, fiind totodata responsabil cu transferul de tehnologie intre universitate si firmele  specializate din Europa Centrala si de Est. Ca cercetator, a coordonat studii internationale privind statutul FM in Europa Centrala si de Est si valoarea adaugata a FM. Este, de asemenea, expert in sustenabilitatea cladirilor si coordonator al programelor MBA in domeniul FM in cadrul Universitatii Tehnice Viena. 

            

Andras Bajai din Budapesta este expert international in FM. Dupa terminarea studiilor universitare in domeniul informaticii si ingineriei, se perfectioneaza la ABB in managementul mentenantei si al centrelor de profit. Ocupa mai multe pozitii de management la firme internationale de prestigiu (BASF, Minolta, ABB, Lufthansa). Din 2005 devine actionar la Technical Facility Solutions Kft., iar din 2006 este si CEO al ThermoControl FM Kft, ThermoControl srl Romania si membru in CA al ThermoControl FM Services pvt India.

 


Tematica si programul Cursului de Facility Management precum si Formularul de participare se gasesc in documentele pe care le puteti descarca de mai jos:



 

 

 

Voteaza

 

Ce alte cursuri organizate de ROFMA ar fi de interes pentru dvs.
Vanzari si promovare in FM
Contractarea in FM, caiete de sarcini, SLA-uri, KPI
Notiuni de administrare, operare si intretinere pentru site manageri
IT in FM
Curateniea cladirilor pentru sefii de echipe si site manageri
Mentenanta tehnica
Managementul energetic
Waste management
Space Management
Move/Relocation Management
Instrumente financiare pentru FM

Membri ROFMA

Membri fondatori

 

source